- Kamień Pomorski ul. Szczecińska 76
- solid_trans@wp.pl
- 665 - 272 - 995
Techniczne
Zamówienia należy składać z odpowiednim wyprzedzeniem ( 1-2 dni )
Zamówienia poniżej 1 tony będą liczone po 130% ceny hurtowej
Nazwa Produktu
1 Tona netto luz ( cena hurtowa )
Kamień łamany 2 - 8
180 zł
Kamień kolejowy 40-60
PROMOCJA
160 zł
130 zł
otoczak 2 - 8
180 zł
otoczak 8 - 16
170 zł
otoczak 16 - 32 (drenażowy)
150 zł
Otoczak 5-28
170 zł
Piasek płukany 0-2,
60 zł
Piasek płukany 0-4 (na posadzki)
85 zł
Ziemia siana
60 zł
ziemia niesiana
35 zł
ziemia na podniesienie terenu
30 zł
gruz ceglano - betonowy
PROMOCJA
50 zł
45 zł
gruz drobny niesort
55 zł
kruszywo kolejowe 0-31,5
80 zł
Usługa pakowania do BB koszt 70 zł
Usługa pakowania do BB dotyczy wyłącznie technicznych kamieni, niema możliwości zapakowania piasku, ziemi, gruzu.
Oblicz wartość
Kamienie Techniczne
Total 0
Opis
Co to jest kompost?
Kompost, jaki stosujemy w naszych ogrodach, to nawóz organiczny wytwarzany głównie z odpadów roślinnych. Powstaje w wyniku tlenowego rozkładu resztek roślinnnych przez mikroorganizmy, czyli w procesie kompostowania w pryzmach kompostowych lub kompostownikach. Kompost stosowany w ogrodzie wzbogaca glebę w próchnicę, sprawia, że gleba staje się przewiewna i pulchna. Jest bogatym źródłem materii organicznej i zarazem najtańszym materiałem do użyźniania gleby.
Destrukt asfaltowy to nic innego jak materiał pochodzący z frezowania warstwy ścieralnej lub wiążącej, wykonywanego podczas napraw i modernizacji dróg. W zależności od uszkodzeń i stanu technicznego drogi specjalna frezarka zdziera odpowiednią ilość asfaltu, przygotowując drogę do wylania nowej nawierzchni. Usunięty asfalt w postaci destruktu jest pełnowartościowym materiałem, który może być ponownie wykorzystany w rozmaitych zastosowaniach.
Podtorze to budowla ziemna (naturalna lub sztuczna) pełniąca rolę fundamentu toru kolejowego, przystosowana do ułożenia nawierzchni torowej.
Droga kolejowa musi mieć na swoim przebiegu odpowiedni profil podłużny. Podczas projektowania tras dąży się do możliwie maksymalnego minimalizowania robót ziemnych przy jednoczesnym założeniu zachowania jak najmniejszych różnic poziomów drogi kolejowej. Idealnym rozwiązaniem jest tor biegnący po poziomej płaszczyźnie (bez wzniosów i spadków), co jest mozliwe tylko w teori. W rzeczywistości dąży się do maksymalnej niwelacji różnicy poziomów, tworząc na trasie kolejowej nasypy i przekopy oraz tak zwane miejsca „zerowe”, czyli te, gdzie droga kolejowa przechodzi z nasypu w przekop i odwrotnie.
Projektując linię gdy konieczne jest wprowadzenie pochylenia wzdłużnego drogi kolejowej, zaleca się stosowanie dłuższych odcinków o jednakowym pochyleniu.
Zadaniem podtorza jest sprężyste przejęcie sił statycznych i dynamicznych, pochodzących z oddziaływania przejeżdżającego taboru przez nawierzchnię torową na podtorze oraz masy samej tej nawierzchni.
Podtorze musi zapewniać stateczność oraz odporność na długotrwałe i niekorzystne czynniki przyrody. Jednym z najbardziej szkodliwych czynników jest woda.
Górna powierzchnia podtorza przyjmująca obciążenia ruchome z nawierzchni torowej nazywa się torowiskiem, a boczne powierzchnie pochyłe nasypów lub przekopów nazywają się stokami i skarpami.
Piasek płukany to jeden z rodzajów piasku budowlanego. Uzyskuje się go w procesie płukania, stąd jego nazwa. Wysoka zawartość krzemionki, sprawia, że jest on piaskiem wyjątkowej jakości i używany jest do produkcji betonów i galanterii betonowej, zapraw murarskich oraz wylewek. Ale po kolei.
Do czego służy piasek budowlany?
Piasek budowlany to piasek potrzebny na każdej budowie, gdyż stanowi niezbędny składnik do produkcji betonu, mając znaczący wpływ na jego trwałość i wytrzymałość, podobnie jak w przypadku cementu.
Jest składnikiem zapraw przeznaczonych do murowania i tynkowania.
Różni się wielkością ziaren; w mieszankach cementowych i cementowo-wapiennych ziarna mają do 2 mm. Piasek budowlany stosuje się także przy wyrównywaniu terenu, obsypywaniu fundamentów, a także do stabilizacji kostki brukowej.
Kruszywo ceglane możemy wykorzystać przy utwardzaniu miejsc parkingowych czy różnego rodzaju placów. Sprawdzi się przy tworzeniu alejek spacerowych i zjazdów samochodowych z drogi na tereny prywatne. Kruszywo ceglane można też wykorzystać jako podbudowa pod prywatną kostkę chodnikową.